۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

فراخوان کانون دور انداختن حجاب اجباری برای تظاهراتهای 22 بهمن

بهمن، سالگرد انقلاب مردم ایران در سال 57 میباشد. انقلابی که جمهوری اسلامی آن را در خون برپادارندگانش خفه کرد. این انقلاب هیچوقت اسلامی نبود، این انقلاب هیچوقت ضد زن نبود، به تن این انقلاب لباس اسلامی و ضد زن کردند تا شکستش بدهند، تا Justify Fullبرپادارندگان حقیقی آن را اعدام کنند، تا رژیم خمینی را به قدرت رسانده و آن را نتیجه اعتراض و انقلاب مردم جا بزنند.
جمهوری اسلامی در 22 بهمن 57 متولد نشد، این رژیم در سی خرداد شصت و روی دریایی از خون بیش از صد هزار جوان آن موقع مملکت متولد شد که حکومت خمینی را نمیخواستند. جوانهایی که در همان اولین روزهای پس از انقلاب سنگر بندی کردند و به حجاب خمینی نه گفتند. به انقلاب فرهنگی اسلامی در دانشگاهها نه گفتند و در کردستان یکپارچه به کل حاکمیت نه گفتند.
شکست انقلاب 57 در ایران داستان تحمیل روسری و حجاب به کل مملکت است. یک نسلی در مقابل این خشونت دولتی و مذهبی ایستاد. ما در روزهای پس از بهمن 57 به خیابان رفتیم، فریاد زدیم و مشت به آسمان کوبیدیم که " ما انقلاب نکردیم تا به عقب برگردیم"! نتیجه تحمیل این عقبگرد به ما تلی از اجساد جوانان نسل انقلاب 57 بود. نتیجه آن حاکمیت سه دهه نظام زن ستیز بر جامعه ایران بود.
این تاریخ در حال تمام شدن است. این روزهای پایانی حکومت قتل و جنایت و حجاب در مملکت است. 22 بهمن امسال را میتوان به روز قیام یکپارچه مردم شهرهای مختلف ایران و همچنین تظاهراتهای کسترده ایرانیان خارج کشور بر علیه حکومت اعدام، حجاب و فقر و استبداد مذهبی تبدیل کرد، یک قدم دیگر حکومت خامنه ای و سران مفتخور و ضد زن این حکومت را بیشتر به لبه پرتگاه سقوط نزدیک کرد.22 بهمن امسال روز اعتراض ماست. روز پس گرفتن حرمت، اعتراض و انقلاب سه نسل از حکومت جمهوری اسلامی است. ما اعلام میکنیم که زیر بار هیچ "راه حل" و هیچ "بیانیه" و هیچ "نصیحتی" به اسم برون رفت از بحران در کشور نمیرویم که به واقع راه حل و بیانیه نگه داشتن این حکومت در آخرین روزهای عمر وی میباشد. این تقلاها دیگر فایده ای ندارد. از نظر ما ایران یک راه حل مسالمت آمیز و غیر خشونت بار بیشتر ندارد. تسلیم شدن آقای خامنه ای و همه سران ریز و درشت این نظام به اراده و خواست مردم ایران، گردن نهادن به خواست مردم برای محاکمه در دادگاههای صالحه به جرم جنایت علیه بشریت! سرنگونی کامل رژیم جمهوری اسلامی ابتدایی ترین خواست این مردم است.
لذا ما در خیابان راه حل و بیانیه خود را ارائه میکنیم. 22 بهمن امسال بپا میخیزیم تا فریاد بزنیم این نظام باید برود!
از طرف کانون دور انداختن حجاب که اکنون متشکل از 2500 نفر از فعالین اپوزیسیون، پیشروان حقوق زن، آزادیخواهان، سازش ناپذیران، دانشجویان و کارگران میباشد مردم شریف و آزادیخواه ایران را چه در داخل و بوِیژه در خارج کشوربه برپایی تظاهراتها، گردهمائیها و همایشهای سیاسی بر علیه حکومت جمهوری اسلامی در این روز فرامیخوانیم. ما از شما میخواهیم که حجابهایی را که با زور در فردای بهمن 57 به سر زنان مملکت ما کردند در 22 بهمن 88 به آتش بکشید در میان خروش فریاد حکومت ضد زن سرنگون سرنگون! حجابها را پرت و روی آنها رژه بروید. 22 بهمن امسال باید به اسم پرت کردن حجاب و لگد مال کردن سمبل حکومت خامنه ای در تاریخ ایران تثبت بشود! در روزها و ماههای آتی ما این جنبش را ادامه خواهیم داد. 22 بهمن نزدیکترین تاریخ ابراز وجود جنبش حق طلبانه مقابله با حجاب اجباری و حکومت حجاب در ایران است. بگذارید مردم دنیا ببینند که مردم ایران در منطقه خاورمیانه پرچم بیرون کردن اسلام سیاسی و تروریسم خشونت بار این حکومت را در یک ارتفاع بالا به اهتزاز در آورده اند. مردم دنیا از مبارزات مردم شریف ایران علیه حکومت حجاب حمایت خواهند کرد!

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی!
مرگ بر حجاب اجباری!
زنده باد مبارزات قهرمانانه مردم ایران برای احقاق حق و آزادی !

21 دیماه 88/ 11 ژانویه 2010 کانون دور انداختن حجاب اجباری

0 نظرات:

ارسال یک نظر

  ©Template by Dicas Blogger.